بهترین مرکز چشم مصنوعی

کلینیک چشم مصنوعی ماهان - ساخت انواع پروتز چشم


بهترین مرکز چشم مصنوعی کجاست؟

بهترین مرکز چشم مصنوعی و اینکه کدام مرکز بهترین خدمات را ارائه می‌دهد، در واقع پرسشی است که در ذهن بسیاری از بیمارانی که می‌خواهند از پروتز چشم یا همان چشم مصنوعی استفاده کنند نقش می‌بندد. خواندن این مطلب به شما کمک خواهد کرد که معیارهای یک مرکز خوب در این زمینه را بشناسید و از این طریق دریابید که در چه مرکزی می‌توانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

معیارهای تاثیرگذار در انتخاب یک مرکز چشم مصنوعی خوب

مانند تمام کارهای دیگری که خدمات بخصوصی را ارائه می‌‎دهند، ملاک‌ها و معیارهایی وجود دارد که در انتخاب ما موثر بوده و ما بر اساس آنها یک شرکت یا مرکز را انتخاب می‌کنیم. در ادامه ویژگی‌هایی که یک مرکز چشم مصنوعی خوب می‌بایست داشته باشد معرفی شده است:

مجوزهای مربوطه از سوی وزارت بهداشت

همانند هر کار دیگری که برای فعالیت نیاز به اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه دارد، مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی هم می‌بایست موفق به دریافت جواز کسب و اعتبارنامه‌های لازم از سوی وزارت بهداشت شوند. بدلیل حساسیت بالایی که در مسائل پزشکی و خدماتی که به بیماران ارائه می‌گردد، وجود دارد، اگر مرکزی دارای این مدارک نباشد در واقع اجازه فعالیت نداشته و نباید از آنها خدماتی دریافت کرد.

باید توجه داشت که نوع مجوزهای صادره برای مراکز خدمات پزشکی و سلامت محور که ارتباط مستقیمی با سلامتی افراد دارند با کارهای دیگر متفاوت بوده و سختگیرانه‌تر می‌باشد. نظارت قوی بر این مراکز و خدماتی که ارائه می‌دهند امری ضروری است و لذا متولی صدور اعتبارنامه‌های مربوطه و نظارت بر فعالیت آنها بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد. قابل ذکر است که این مجوزها تنها به فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط با ساخت پروتز داده خواهد شد.

مهارت سازنده پروتز چشم مصنوعی (اکولاریست)

یکی دیگر از ویژگیهایی که در انتخاب یک مرکز چشم مصنوعی خوب موثر است، بحث مهارت افرادیست که در این مرکز در زمینه ساخت پروتز چشم فعالیت دارند. افراد فعال در این حوزه باید دوره‌های مرتبط با ساخت چشم مصنوعی را گذرانده و موفق به کسب گواهینامه‌های مرتبط شوند تا با چالش‌های این حرفه آشنایی بیشتری پیدا کنند و از این طریق بتوانند پروتز با کیفیت‌تری را به دست بیماران برسانند. از اینرو بکارگیری افراد متبحر و خبره در این مراکز یکی از موارد مهمی است که بیمار باید به آن توجه داشته باشد.

به روز بودن و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای روز دنیا

مورد دیگری که در انتخاب یک مرکز چشم مصنوعی مهم است و می‌توان به آن اشاره کرد، بحث استفاده آن مرکز از آخرین تکنولوژی‌ها و روشهای ساخت پروتزهای چشمی است. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و فناوری ضروری است که مرکزی برای ارائه خدمات انتخاب شود که دائما در حال به روز شدن بوده و به شکلی علمی و تخصصی و با بهره‌گیری از آخرین دستگاه‌های موجود به ساخت چشم مصنوعی بپردازد.

کلینیک چشم مصنوعی ماهان با دارا بودن مجوزهای لازم و با به کارگیری بهترین متخصصان در زمینه ساخت پروتز مصنوعی در خدمت شماست. شما عزیزان از قسمت گالری تصاویر می توانید نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره 02166889076 و یا 09128357509 تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی:

به طور کلی باید گفت هر مرکزی که با موارد زیر منطبق باشد بهترین مرکز ساخت چشم مصنوعی است:

  1. داشتن مجوزهای لازم
  2. دارا بودن گواهی های گذراندن دوره های تکمیلی
  3. به روز بودن اطلاعات در زمینه رفع مشکلات و داشتن تنوع پروتزها
  4. ارائه خدمات متمایز و با ضمانت
  5. مورد تایید جراحان چشم پزشک و بیمارستانهای چشم پزشکی باشد

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!