مرکز فروش چشم مصنوعی

کلینیک پروتز چشم ماهان - مرکز فروش چشم مصنوعی


یک مرکز فروش چشم مصنوعی معتبر برای فعالیت و جذب مشتری باید دارای یک سری ویژگی‌ها باشد. در واقع بیماران با در نظر گرفتن این موارد، یک مرکز را برای دریافت خدمات مورد نیاز خود انتخاب خواهند کرد. در این مطلب معیارهای تاثیرگذار در انتخاب یک مرکز فروش چشم مصنوعی خوب و اینکه چه خدماتی توسط این مراکز به مشتری عرضه می‌شود ارائه گردیده است، تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

 ویژگی‌های یک مرکز فروش چشم مصنوعی خوب

در انتخاب یک مرکز فروش چشم مصنوعی معیارها و موارد مختلفی اثرگذار هستند که بیمار در انتخاب یک مرکز برای ساخت پروتز چشم باید این موارد را در نظر داشته باشد. این ملاک‌ها عبارتند از:

اخذ مجوز از سوی وزارت بهداشت

از آنجاییکه چشم مصنوعی بعنوان یک وسیله پزشکی شناخته می‌شود، لذا مراکز فروش چشم مصنوعی برای فعالیت در این زمینه باید موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت گردند. این مسئله به قدری حساس است که هرگز نباید سفارشی به مراکز فاقد مجوز داد و از آنها خدماتی گرفت. باید توجه داشت که مجوزهای تاسیس این مراکز فقط به فارغ التحصیلانی که مدرک مرتبط دارند ارائه می‌شود.

 

مهارت تکنسین ساخت پروتز چشم (اکولاریست)

ویژگی دیگر یک مرکز فروش چشم مصنوعی خوب، بکارگیری افراد ماهر و با تخصص بالاست. این افراد باید دوره‌های مربوطه در این حوزه را بگذرانند و با این حرفه آشنایی کامل پیدا کنند. لذا افراد خبره می توانند اعتبار یک مرکز را تا حد زیادی بالا ببرند.

به روز بودن و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای روز دنیا

استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا در ساخت پروتز چشم یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در ایجاد اعتبار برای یک مرکز فروش چشم مصنوعی موثر باشد. این مراکز برای جذب مشتری، حتما می‌بایست از آخرین متدها در تولید و ساخت پروتزهای چشم بهره ببرند.

قیمت چشم مصنوعی

قیمت پروتز چشم ارائه شده یکی دیگر از مواردی است که برای بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است و در انتخاب یک مرکز فروش چشم مصنوعی اثرگذار می‌باشد. مجموعه ماهان آماده ارائه خدمات چشم مصنوعی با بالاترین کیفیت و منصفانه‌ترین به مشتریان عزیز خود می‌باشد.

تنوع پروتزهای چشم

تنوع پروتزهای چشمی موجود در یک مرکز در واقع بیانگر توانایی‌های آن مرکز در تولید چشم مصنوعی می‌باشد. این مسئله حس اعتماد بیشتری را به مشتری القا می‌کند. در کلینیک تخصصی چشم مصنوعی ماهان انواع مختلف پروتز چشم مانند چشم مصنوعی اوربیتال، اسکرال شل، اکریلیک، آکرو کامپوزیت و … تولید و عرضه می‌شود.

جمع بندی:

بصورت کلی هر مرکز معتبر در زمینه تولید و فروش چشم مصنوعی باید دارای خصوصیات و ویژگیهایی باشد که بصورت مختصر در ادامه به آنها اشاره می شود:

  1. موفق به اخذ مجوزهای صادر شده از سوی وزارت بهداشت شده باشد.
  2. دریافت گواهی‌نامه‌های گذراندن دوره های تکمیلی
  3. به روز بودن امکانات در تولید پروتز
  4. دارا بودن تنوع کاملی از پروتزها
  5. ارائه تمامی خدمات مرتبط به همراه گارانتی خدمت ارائه شده
  6. مرکز به تایید چشم پزشکان مختلف و بیمارستان‌های چشم پزشکی رسیده باشد

کلینیک چشم مصنوعی ماهان بعنوان اولین مرکز علمی و تخصصی چشم مصنوعی در کشور شناخته می‌شود. این مجموعه مجوزها و اعتبارنامه‌های لازم را از سوی وزارت کشور دارا می‌باشد. قابل ذکر است که در کلینیک ماهان، افراد و نیروهای متخصص ساخت چشم مصنوعی مشغول به فعالیت هستند. با مراجعه به بخش گالری تصاویر می‌توانید برخی از نمونه کارهای انجام شده توسط این مجموعه را مشاهده نمایید. قایل ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره 02166889076 و یا 09128357509 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *